Kopók minden mennyiségben II. - egy 3d modell
Ha esetleg valaki ihletet kapott volna arra a MiG-31-esről szóló bejegyzések alapján, hogy kipróbálja a gépet, akkor - némi pénzmag birtokában - ezt gond nélkül megteheti ITT.
De ha ezt inkább otthon, a saját kezébe véve az irányítást szeretné megtenni, akkor túl jó hírekkel nem szolgálhatok, csak egy biztató jellel: egy bizonyos Alexandr Jarcev (Александр Ярцев) készített hihetetlenül kiváló minőségű 3d modellt a gépről.
Erről nagyjából azt kell tudni, hogy ha valaki pl. az FS2004/FSX-ben repked, akkor azt gyakorlatilag ilyesmi 3d modelleken teszi. Vannak spéci 3d programok, amelyekkel - némi szakismeret birtokában - gyakorlatilag bárki elkészítheti a kedvenc típusát, hogy aztán kedvére repkedhessen vele. Igaz, a dolog a kellő élvezeti érték eléréséhez eléggé szerteágazó ismereteket igényel még ezen kívül, nem árt például érteni a textúrázáshoz, a dinamikához és így tovább.
Lényeg a lényeg, ez a modell enyhén szólva is kiváló - de akkor tényleg nagyon enyhén fogalmaztam. Arról sajnos nincs információ, hogy melyik szimulátorhoz készült (feltéve persze, hogy valóban ahhoz szánta a készítője), úgyhogy még van remény bármire - még akár egy új szimulátorra is...
Akkor végre lássuk a medvét! ...azaz a kopót: (Érdemes a képekre kattintva kinagyítani azokat!)
[caption id="attachment_1683" align="aligncenter" width="450" caption="Kép szöveg nélkül"][/caption]
[caption id="attachment_1684" align="aligncenter" width="450" caption="Részletek a köbön"][/caption]
[caption id="attachment_1685" align="aligncenter" width="450" caption="Ez már valami!"][/caption]
Azt azért nem árt tudni, hogy ez a BM változat modellje, de a nagyobb rakéták még így is furák a félszárnyak alatt... Forrás és további képek a modellező más munkáiról, például egy MiG-23 3d modellről is.