LHPR: Forgalmas nyitány
2013. június 12-én ünnepélyes keretek között megkezdték Győrben az új Audi A3 limuzin gyártását - amely már az új gyáregységben valósul meg. Az esemény jelentős forgalmat generált a Győr-Pér Repülőtér számára, hiszen számos vendég érkezett Németországból légi úton. Mint arról korábban beszámoltunk, nagyszabású fejlesztés zajlik a repülőtéren, amely részben már lezárult. Így az új infrastruktúra első igazi megmérettetésére is sor került.
[caption id="attachment_7768" align="aligncenter" width="560"] A nap nyitányaként három Do328 érkezett a Private Wings színeiben, egy gép rögtön fordult is Ingolstadtba.[/caption]
[caption id="attachment_7774" align="aligncenter" width="560"] A két gép a hármas és "két és feles" állóhelyen parkolt, némileg eltérően a bevett gyakorlattól. A zökkenőmentes kiszolgáláshoz az új 20.000 L kapacitású tartályautó hasznosnak bizonyult.[/caption]
[caption id="attachment_7771" align="aligncenter" width="560"] A Dornier-ek érkezését követően négy Dassault Falcon landolt. Egy gép kivételével az új forgalmi előtéren (APRON 3) parkoltak[/caption]
[caption id="attachment_7767" align="aligncenter" width="560"] Sztenderd kilátás a toronyból. Öt gépet sikerült bezsúfolni a képre.[/caption]
[caption id="attachment_7765" align="aligncenter" width="560"] Függőleges vezérsík mustra[/caption]
[caption id="attachment_7773" align="aligncenter" width="560"] A Falcon három altípusa a képen: Középen Falcon 2000, bal szélen Falcon 7x, jobb szélen Falcon 900[/caption]
[caption id="attachment_7772" align="aligncenter" width="560"] 8:00 és 10:00 között 8 gépet fogadott és 2 gépet indított a reptér - több mint 100 utas utazását lehetővé téve.[/caption]
[caption id="attachment_7766" align="aligncenter" width="560"] A legnagyobb gép a Falcon 7x volt. A winglet-es szárny fesztávja több mint 26 méter[/caption]
[caption id="attachment_7769" align="aligncenter" width="560"] Az egyik Falcon 900-as az új forgalmi előtéren. A gép három hajtóművel rendelkezik - hasonlóan a 7x-hez[/caption]
[caption id="attachment_7785" align="aligncenter" width="560"] Madártávlatból az előterek. A nemrégiben befejeződött építési munkálatok nyomai is jól megfigyelhetőek.[/caption]
[caption id="attachment_7779" align="aligncenter" width="560"] A hetes állóhely a B737 és A320 típuscsaládra lett méretezve.[/caption]
[caption id="attachment_7778" align="aligncenter" width="560"] A régi előtér a 30-as irányból...[/caption]
[caption id="attachment_7783" align="aligncenter" width="560"] ... illetve, a 12-es irányból szemlélve. Szembetűnő a F7x mérete a 328-asokhoz képest.[/caption]
[caption id="attachment_7784" align="aligncenter" width="560"] Nem szokványos perspektíva az Apron 3-ról[/caption]
[caption id="attachment_7787" align="aligncenter" width="560"] Short final RWY 30 - jól megfigyelhető a futópálya felfestése - a sárga nyilak a végbiztonsági sávot jelölik. A háttérben Győr körvonalazódik.[/caption]
[caption id="attachment_7775" align="aligncenter" width="560"] Ne legyenek illúzióink! Az egész mit sem ér emberek, CSAPAT nélkül...[/caption]
Köszönet György Attilának a felemelő élményért! ;)
Szöveg és fotó (az utolsó képet leszámítva):
Pap Ferenc